Πρόσφατα

Η ΚΤΜ αποκάλυψε το νέο «ψεκαστό» EXC 250/300 2018

H KTM αποκάλυψε το νέο μοντέλο EXC 250/300 ΤPI 2018 με τροφοδοσία ψεκασμού περνώντας τους δίχρονους κινητήρες σε νέα εποχή, εναρμονισμένα με τους κανονισμούς Euro 4. Προς το παρόν αυτή η τεχνολογία δεν θα περάσει σε άλλα δίχρονα μοντέλα της εταιρείας

Οι κυριότερες αλλαγές του EXC250/300 TPI 2018

  • Νέος δίχρονος κινητήρας με τροφοδοσία ψεκασμού TPI για τέλεια τροφοδοσία καυσίμου σε όλα τα υψόμετρα, χωρίς πρόσμιξη λαδιού, μειώνοντας την κατανάλωση άλλα όχι την απόδοση του κινητήρα.
  • Νέος κύλινδρος με προσαρμοσμένους δύο ψεκασμούς κάθετης ροής για καλύτερη ροή καυσίμου.
  • Νέα ηλεκτρονική διαχείριση ΕΜS της ηλεκτρονικής ECU για τον έλεγχο της ανάφλεξης και της τροφοδοσίας λαμβάνοντας πληροφορίες από πέντε σένσορες, σε εισαγωγή, θέση γκαζιού, θερμοκρασίες νερού και λαδιού βελτιώνοντας την απόκριση του κινητήρα.
  • Νέο σώμα γκαζιού από την Dell’Orto 39mm με πεταλούδα, ελεγχόμενο από δύο ντίζες.
  • Νέα ηλεκτρονική αντλία λαδιού τροφοδοτούμενη από ρεζερβουάρ λαδιού 700cc παρέχοντας λάδι στην εισαγωγή για τέλεια μίξη λαδιού-καυσίμου σε όλες τις συνθήκες, μειώνοντας τα καυσαέρια κατά 50% αλλά και την κατανάλωση λαδιού.
  • Αναβαθμισμένο πιρούνι WP Xplor 48 με νέους  εξωτερικούς σωλήνες για καλύτερη αίσθηση και χαμηλότερο βάρος. Νέες πιο σκληρές ρυθμίσεις.
  • Αναβαθμισμένο πίσω αμορτισέρ WP Xplor PDS με νέες σκληρότερες ρυθμίσεις αλλά συνεχίζοντας να προσφέρουν προοδευτική αίσθηση και εξαιρετική  αντοχή στο τερμάτισμα που μόνο το PDS μπορεί να προσφέρει.
  • Νέα προστατευτικά ψυγείων για καλύτερη ροή αέρα σε συνθήκες λάσπης.
  • Τα κάρτερ προσφέρουν συμπαγή διάταξη των αξόνων για συγκέντρωση των μαζών στο κέντρο βάρους.
  • Ο κύλινδρος είναι με δύο διπλές βαλβίδες power valve για ομαλότερη δύναμη που μπορεί να ρυθμιστεί εύκολα και γρήγορα ανάλογα με τις συνθήκες του εδάφους.
  • Επαναστατικός αντικραδασμικός άξονας μειώνει του κραδασμούς για λιγότερη κούραση του αναβάτη.
  • Σασμάν έξι ταχυτήτων προσαρμοσμένο για οδήγηση εκτός δρόμου.
  • Υδραυλικά ελεγχόμενος DDS συμπλέκτης προσφέρει μεγαλύτερη πρόσφυση και αντοχή.
  • Σφυρήλατη τιμονόπλακα με επιλογές τοποθέτησης του τιμονιού και 22mm offset για περισσότερη ακρίβεια στον χειρισμό.

Στις φωτογραφίες που ακολουθούν μπορείτε να δείτε τους ηλεκτρονικούς σένσορες που βρίσκονται παντού πάνω στην μοτοσυκλέτα καθώς και τα δύο σώματα ψεκασμού που είναι πάνω στον κύλινδρο και όχι στην εισαγωγή του αέρα με την πεταλούδα που διακρίνεται.

Advertisements