Πρόσφατα

Η Beta παρουσιάζει το νέο RR του 2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το νέο Enduro RR του 2018 έρχεται στην αγορά με πολλά νέα χαρακτηριστικά. Ο κατασκευαστής από την Τοσκάνη κατάφερε να μεταφέρει μεγάλο μέρος της τεχνογνωσίας που αποκτήθηκε από τις μεγάλες αγωνιστικές επιτυχίες της σεζόν 2016, από τις αγωνιστικές μοτοσικλέτες στα μοντέλα παραγωγής μετά από τις νίκες, και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αναβατών (κατηγορία E3) και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών (κατηγορία EnduroGp). Οι μηχανικοί της Beta στο Rignano, με καθοδήγηση από τους κορυφαίους αναβάτες τους Steve Holcombe και Alex Salvini, έχουν σχεδιάσει μια νέα γκάμα μοτοσικλετών που είναι εντυπωσιακά ελαφρύτερες και με καλύτερη απόδοση σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα. Οι δίχρονες εκδόσεις είναι ελαφρύτερες κατά 4,7 kg ενώ οι τετράχρονες έχουν χάσει βάρος κατά το εντυπωσιακό νούμερο των 5,3 kg.

Οι κινητήρες, η σύμπλεξη και η ανάρτηση είναι αποτέλεσμα σημαντικής τεχνικής εξέλιξης η οποία ενίσχυσε ακόμα περισσότερα τα δυνατά σημεία της νέας γενιάς των μοντέλων RR, δίνοντάς τους ευκολία χειρισμού με στιβαρή και άμεση αίσθηση, καθώς και υψηλό βαθμό αξιοπιστίας.

Έγινε τροποποίηση του φίλτρου αέρα καθώς και του πίσω φτερού με πιο ντελικάτη εμφάνιση, νέα γραφικά και, στις τετράχρονες εκδόσεις, νέο τελικό εξάτμισης.

Η νέα γκάμα δίνει σε κάθε αναβάτη τη δυνατότητα να επιλέξει τη μοτοσυκλέτα που του ταιριάζει.

250 cc ΔΙΧΡΟΝO: Ιδανικό για αυτούς που αναζητούν δίχρονη μοτοσικλέτα με ελαφρώς μικρότερη ισχύ και ροπή από τη μεγαλύτερη αδερφή της. Χωρίς αμφιβολία, η μοτοσικλέτα αυτή θα πρωταγωνιστήσει αυτή τη σεζόν στην κατηγορία E2 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Enduro.

300 cc ΔΙΧΡΟΝO: Είναι η τέλεια μοτοσικλέτα για όσους θέλουν «τετράχρονη» ροπή και δύναμη που αρμόζει σε προπονημένους αναβάτες.

350 cc ΤΕΤΡΑΧΡΟΝO: Έχει παιχνιδιάρικη αίσθηση καθώς αρέσκεται να δουλεύει σε πενταψήφια νούμερα στροφών.

390 cc ΤΕΤΡΑΧΡΟΝO: Παρέχει το ιδανικό μείγμα χειρισμού και ισχύος ενώ η υψηλή ελκτική πρόσφυση είναι το ατού της.

430 cc ΤΕΤΡΑΧΡΟΝO: Αυτός ο κινητήρας έχει μεγάλη απόδοση ισχύος και σε τίποτα δεν θυμίζει τα 450 του παρελθόντος.

480 cc ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ: Τα χαρακτηριστικά της είναι παρόμοια με αυτά του μοντέλου των 430 cc, αλλά με ακόμη καλύτερη γκάμα ισχύος και ροπής, κατάλληλη για πιο έμπειρους αναβάτες που είναι σωματικά προετοιμασμένοι. Ιδανική για όλες τις χρήσεις.

Κινητήρας

Σε σύγκριση με τα μοντέλα του 2017, όλοι οι κινητήρες μοιράζονται μια σειρά κοινών καινοτομιών.

  • Νέος συμπλέκτης Η νέα σχεδίαση του συμπλέκτη έχει ως αποτέλεσμα ένα μικρότερο και ελαφρύτερο συμπλέκτη, ανθεκτικότερο στις αλλαγές θερμοκρασίας.

  • Κατάργηση της μανιβέλας: η απίστευτη δουλειά που αφιερώθηκε για την αύξηση της αξιοπιστίας της μίζας έχει κάνει δυνατή την αφαίρεση της μανιβέλας, μειώνοντας σημαντικά το βάρος. Με δεδομένη τη διάταξη του κινητήρα, μπορεί και πάλι να παραγγελθεί η μανιβέλα ως εξτρά.
  • Νέο σύστημα επιλογέα ταχυτήτων: βελτιώνει την ακρίβεια του κιβωτίου αποτρέποντας τυχόν ασάφειες κατά την αλλαγή ταχυτήτων.
  • Νέο φιλτροκούτι: έγιναν εκτεταμένες δοκιμές στη χαρτογράφηση ψεκασμού του τετράχρονου κινητήρα και στην καμπύλη αβάνς του δίχρονου κινητήρα για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης δίνοντας τη δυνατότητα χρήσης νέου φιλτροκουτιού.

Δίχρονος κινητήρας:

  • Νέος κύλινδρος: βελτιώνει την απόδοση ροπής και ισχύος σε όλη τη γκάμα στροφών
    διατηρώντας ταυτόχρονα την απόκριση απολύτως γραμμική.
  • Νέο πιστόνι και νέο προφίλ κεφαλής κυλίνδρου (μόνο στα 300 cc): σε συνδυασμό
    με τον νέο κύλινδρο, αυξάνουν την απόδοση του κινητήρα και βελτιώνουν την κίνηση σε
    χαμηλές στροφές.
  • Στροφαλοφόρος: έχει γίνει αναθεώρηση των τιμών αδράνειας έτσι ώστε να ταιριάζουν
    με τα νέα χαρακτηριστικά της μονάδας ισχύος και ο άξονας σύζευξης έχει ενισχυθεί ώστε
    να αυξηθεί η ακαμψία της όλης δομής.

  • Νέα μπιέλα: ανασχεδιασμένη στο πάνω άκρο έτσι ώστε να ενισχυθεί η περιοχή αυτή που
    φορτίζεται σε μεγάλο βαθμό.
  • Νέα φυγοκεντρική βαλβίδα: με αυξημένη διάμετρο των πλευρικών βαλβίδων
    εξασφαλίζεται καλύτερα η παροχή ισχύος.

  • Νέος θάλαμος καύσης (μόνο στα 250 cc): Εξαιτίας μικρής αύξησης της αναλογίας
    συμπίεσης, επιτεύχθηκε αύξηση της απόδοσης.

Τετράχρονος κινητήρας:

  • Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου με διπλά μπεκ: Η εισαγωγή των διπλών μπεκ δίνει τη δυνατότητα εφαρμογής αποκλειστικών χαρτών για κάθε κυβισμό κινητήρα έτσι ώστε να αυξηθεί η απόδοση του κινητήρα (ειδικά στις μεσαίες και υψηλές στροφές) και να αυξηθεί ο έλεγχος του μίγματος που συνεπακόλουθα βελτιώνει την οικονομία.

Μοτοσικλέτα

 Μεγάλη προσοχή έχει επίσης δοθεί στο υπόλοιπο της μοτοσικλέτας συμπεριλαμβανομένου
του πλαισίου και της ανάρτησης η οποία συνεχίζει να αποτελείται από ένα πίσω αμορτισέρ Sachs και μπροστινό πηρούνι Sachs διαμέτρου 48 mm αλλά με νέες μπότες πιρουνιού. Και τα δύο διαθέτουν ρυθμίσεις προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις του νέου πλαισίου.

Πολλές καινοτομίες έχουν συμβάλλει στη βελτίωση της αισθητικής εμφάνισης, καθώς και της δυναμικής απόδοσης της μοτοσικλέτας, μέσω της μείωσης βάρους. Χωρίς να υπολογίζεται ο κινητήρας – η διαφορά βάρους κυμαίνεται από 3 kg για τα δίχρονα μοντέλα έως 3,6 kg για τα τετράχρονα.

  • Νέο Πλαίσιο Το μπροστινό τμήμα έχει ανασχεδιαστεί πλήρως με αποτέλεσμα αύξηση στα χαρακτηριστικά ακαμψίας σε κάμψη και στρέψη σε σύγκριση με τις προηγούμενες εκδόσεις και με αισθητή μείωση στο βάρος λόγω της βελτιωμένης δομικής διάταξης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα σταθερή βελτίωση στο κράτημα και στην ακρίβεια οδήγησης.

  • Πιο λεπτό φιλτροκούτι και πίσω μέρος που προσδίδει στη μοτοσικλέτα λεπτότερη, πιο επιθετική εμφάνιση.
  • Μπαταρία λιθίου: ελαφρύτερη, περισσότερο ισχυρή και αξιόπιστη.
  • Πιρούνι με νέες μπότες: παρότι είναι και ελαφρότερα, σχεδιάστηκαν για αύξηση της στιβαρότητας και της ομαλότητας κύλισης. Έχουν προσαρμοστεί για να καλύπτουν τις απαιτήσεις του νέου πλαισίου.
  • Μονό αμορτισέρ με νέες ρυθμίσεις.
  • Νέο τελικό (στις τετράχρονες εκδόσεις μόνο): ανανεωμένο εξωτερικό προφίλ και εσωτερική διάταξη για βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα, ειδικά στις χαμηλές στροφές.
  • Νέα ποδιά (στις δίχρονες εκδόσεις μόνο): νέα βάση στήριξης για ταχύτερη αφαίρεση.
  • Νέο προστατευτικό κάλυμμα εξάτμισης: προστατεύει τον αναβάτη από εγκαύματα και στις δίχρονες και στις τετράχρονες εκδόσεις.
  • Στεφάνια Takasago Excel: με νέο μαύρο ματ φινίρισμα ειδικά σχεδιασμένα για την Beta.
  • Νέα χρώματα και γραφικά.

Διαθεσιμότητα

  • Από τα μέσα Ιουνίου 2017

Επίσημος Εισαγωγέας BETAMOTOR SPA
Δημητρακοπούλου 29,
117 42 ΑΘΗΝΑ
Τηλ.: 210 9211877
http://www.betamotor.gr
e-mail: info@betamotor.gr

Advertisements