Πρόσφατα

H Beta παρουσίασε τα RR 50 Sport και Racing 2018

Μετά το RR Enduro 125 η Beta επένδυσε σε ακόμα μικρότερα κυβικά για την enduro γκάμα της παρουσιάζοντας πρόσφατα το RR Enduro 50 Sport  και RR Enduro 50 Racing δύο μοτοσυκλέτες που προορίζονται για τους έφηβους φίλους του enduro της Ευρώπης.

RR Enduro 50 Racing 

Η Racing έκδοση έχει στόχο να προσφέρει μια μοτοσυκλέτα 50cc όσο πιο κοντά γίνεται στις μοτοσυκλέτες της Beta που αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα EnduroGP. O σχεδιαστής στόχευε στους έφηβους που θέλουν να μοιάσουν στον παγκόσμιο πρωταθλητή Steve Holcombe και θέλουν να δείχνουν σαν κι αυτόν σε κάθε τους έξοδο στο χώμα. 

 

Το RR Enduro 50 Racing περιλαμβάνει:

• Μαρσπιέ ειδικής κοπής

• Αλουμινένιο ψαλίδι

• Ρυθμιζόμενο πιρούνι 41mm  upside-down 

• Tapered 28.5 mm τιμόνι

• Μεγάλη εξάτμιση εμπρός με επίστρωση nickel 

• Τελικό εξάτμισης με κόκκινη ανοδιωμένη  επίστρωση 

• Πίσω ανάρτηση πλήρως ρυθμιζόμενη με μοχλισμό

• Δύο ψυγεία

• Κλειδαριά πολλαπλής ασφάλειας (για ανάφλεξη, κλείδωμα τιμονιού και τάπας ρεζερβουάρ)

• Χειρολαβές συνεπιβάτη προσαρμοσμένες στο πλαστικό κοστούμι

• Τροχοί αλουμινίου

• Χωρίς τρόμπα μίξης λαδιού για μειωμένο βάρος

RR Enduro 50 Sport  

Για όσους θέλουν μια μοτοσυκλέτα enduro 50cc χαμηλότερου κόστους από την Racing έκδοση η Beta διαθέτει την RR Enduro 50 Sport με μικρές διαφορές από την ακριβή έκδοση.

Το RR Enduro 50 Sport περιλαμβάνει

• Αλουμινένιο ψαλίδι

• Πίσω ανάρτηση με μοχλισμό

• Πιρούνι 40mm 

• Τρόμπα μίξης λαδιού 

• Κλειδαριά πολλαπλής ασφάλειας (για ανάφλεξη, κλείδωμα τιμονιού και τάπας ρεζερβουάρ)

• Χειρολαβές συνεπιβάτη προσαρμοσμένες στο πλαστικό κοστούμι

• Τροχοί αλουμινίου

• Επιλογή δύο χρωματισμών λευκό/κόκκινο