Πρόσφατα

Ο Γιάννης Τρίγκας κυριαρχεί σε ιταλική παγωμένη πίστα με vintage enduro!

Ένα ζευγάρι χιονολάστιχα με καρφιά φτιαγμένα στο χέρι και ένα Montesa H7 360cc του ’82 έδωσαν τη νίκη στον Έλληνα αναβάτη στο Swank Rally On Ice πάνω στις ιταλικές Άλπεις.

Με ένα Montesa H7 360cc του ’82 φορτωμένο στο πορτμπαγκάζ ενός νοικιάρικου RV, ο Γιάννης Τρίγκας και η παρέα του μπήκαν στο πλοίο για Ιταλία, με τελικό προορισμό τον αγώνα στην πιστά Ιce Rοsa Ring.

«Είχαμε λάβει μόλις πριν μια βδομάδα την επιβεβαίωση της συμμετοχής μας στο Swank Rally On Ice από τους Deus, δανειστήκαμε ένα ζευγάρι χιονολάστιχα με καρφιά φτιαγμένα στο χέρι από τον Χρήστο στο MX House στα Γρεβενά, ο φίλος Βασίλης Βράκας στα Τρίκαλα μας προσάρμοσε στο Montesa τους αναγκαίους -από τον ειδικό κανονισμό του event- προφυλακτήρες μιας και τα καρφιά έχουν την τάση να ξεκολλάνε από τα λάστιχα και να εκσφενδονίζονται φυγοκεντρικά και ανεξέλεγκτα. Θεωρητικά ήμασταν ready to race. Θεωρητικά…», μας είπε ο Γιάννης Τρίγκας.

Δες το video από τον αγώνα Deus Swank Rally On Ice

«Με κάτι καθυστερήσεις στα καράβια και… κάτι καθυστερήσεις στα κεφάλια μας, καταλήξαμε στην πίστα μετά από μια 600αρα χλμ. στις 4 τα χαράματα ανήμερα του αγώνα. Ένας αγώνας κυρίων, «gentlemen’s race» όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο αλυτάρχης Μarco Βelli του Di Traverso Flat Track School στο riders briefing.»

Κοιμηθήκαμε έξω από την πιστά, άλλα μέσα στο RV. Ξυπνήσαμε από τις κόρνες κάποιων Άγγλων που δεν χώραγαν να περάσουν με τα βαν και τα τρέιλερ προς την πίστα.Γιάννης Τρίγκας

«Η διαδρομή του αγώνα, στο μεγαλύτερο μέρος της, κάτω από ένα λεπτό στρώμα φρέσκου χιονιού ήταν ουσιαστικά πάγος. Πάγος παχύς. Και τα μηχανάκια μας είχαν καρφιά για να κρατάνε. Και κρατούσαν τελικά. Αυτό! Ο αγώνας ήταν με ατομική χρονομέτρηση: πάταγες μόνος σου χρονόμετρο, ξεκίναγες και ξαναπάταγες στο κλείσιμο του γύρου σου. Είχες όσες προσπάθειες προλάβαινες μέχρι τις 16:30 για να ρίξεις το χρόνο σου. Το Montesa «δεν μάσησε» και προσαρμόστηκε αμέσως στα μπιλοζέρια δουλεύοντας ρολόι πάρα το υψόμετρο. Μετά τα πρώτα δυο περάσματα άρχισα να πιέζω και να κατεβάζω.»

 

«Από τους πρώτους γύρους άρχισα να το διασκεδάζω ψάχνοντας πρόσφυση και το όριο πλαγιολίσθησης. Tα επίπεδα πρόσφυσης ήταν πραγματικά εντυπωσιακά για τις συνθήκες και γύρο με το γύρο το χαμόγελο μεγάλωνε μέσα από το κράνος μιας και τα γλιστρήματα ήταν τόσο ελεγχόμενα ακόμα και με 4η στο κιβώτιο! Τα φρένα ήταν ένα άλλο παιχνίδι… απλά δεν σταματούσες, ή το πλάσαρες για να φρενάρει στριφτό ή στον απέναντι τοίχο χιονάνθρωπος! Φανταστείτε την ευθεία της πίστας με 5η πλησιάζοντας τα 100χλμ./ώ…»

Κάπως έτσι ο Γιάννης Τρίγκας έκανε τον καλύτερο χρόνο και πήρε την νίκη…

Το πλάνο ήταν ο Γιάννης να τρέξει και το Snowquake την επομένη στις 17 του Γενάρη (εδώ μιλάμε για «παραδοσιακό» αγώνα με 6-8 αναβάτες στη σχάρα της εκκίνησης), άλλα δυστυχώς το Montesa «ξεψύχησε» στο γύρο του θριάμβου… Είχε περάσει δύσκολη μέρα.

Πηγή: Red Bull

Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμίλιος

Advertisements