Πρόσφατα

Στο ψηλότερο βάθρο και πάλι η Yamaha Racing Worksbike Team στην Έναρξη του Πανελληνίου Πρωταθλήματος 2018!!!

Η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Εντούρο για το 2018 άνοιξε στην Καρδίτσα το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε,παράλληλα με το Πρωτάθλημα Βορείου Ελλάδος.

Ο 1ος διήμερος αγώνας της φετινής αγωνιστικής χρονιάς ήταν ιδιαίτερα απαιτητικός και επεισοδιακός εξαιτίας των άσημων καιρικών συνθηκών.Για δύο ημέρες όλοι οι υπεύθυνοι της οργάνωσης,τα μέλη του ΣΜΟΚ,οι χρονομέτρες(ΛΑΜΣ) και η Ομοσπονδία έκαναν τα πάντα για ν’αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που προέκυπταν συνεχώς από τις εναλλαγές του καιρού και έφεραν εις πέρας τον αγώνα,έναν από τους καλύτερους-καθ’ομολογία των αναβατών-των τελευταίων ετών.

Οι αναβάτες μαζί με τους μηχανικούς και τον team manager σε μια ομαδική φωτογραφία μετά το τέλος του επιτυχημένου 1ου Αγώνα στην Καρδίτσα
Συνεχίζοντας την περσινή επιτυχία, η ομάδα μας βρέθηκε γι’ακόμη μια φορά στην 1η θέση της κατηγορίας ETeam και τις δύο μέρες .Με 4 αναβάτες μέσα στην δεκαπεντάδα της Γενικής Κατάταξης και τους υπόλοιπους να σημειώνουν αρκετά καλόυς χρόνους απέδειξε πως δεν είναι τυχαία η «Καλύτερη Ομάδα του Πρωταθλήματος»!!!
Στην κατηγορία Enduro GP οι Δημήτρης Βαγγελάκος(#112) και Παναγιώτης Κακολύρης (#13) έδειξαν πως ο “εσωτερικός αναταγωνισμός” μεταξύ τους ανεβάζει το επίπεδο, θέτοντας τους δύο teammates Πρωταγωνιστές τόσο στην κατηγορία Enduro GP όσο και στην Ε1.
Απονομή Ε1-Δ.Βαγγελάκος,Π.Κακολύρης,Π.Μπίλλης
Την 1η ημέρα οι δύο αναβάτες ήταν πολύ κοντά στους χρόνους, με τον Κακολύρη να βρίσκεται μπροστά μέχρι και το 2ο γύρο. Ένα μικρό λάθος όμως στο μεγάλο κατηφορικό κομμάτι της Εντούρο Ειδικής σε συνδυασμό με τους πολύ καλούς χρόνους του Βαγγελάκου στις δύο τελευταίες Ειδικές τον έφεραν στη 2η θέση της Ε1 και στην 3η της Enduro GP, λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Πυργιώτη αναβάτη που κατέκτησε την 1η θέση της κατηγορίας και τη 2η της Enduro GP. Την 2η ημέρα μια πτώση στο ιδιαίτερα γλιστερό και απαιτητικό τερρέν και ακολούθως η απώλεια πολύτιμου χρόνου, έθεσε τον Δημήτρη Βαγγελάκο εκτός από την διεκδίκηση της 1ης θέσης και τον έφερε στην 3η θέση της κατηγορίας και στην 5η θέση της Enduro GP. Ο Παναγιώτης Κακολύρης συνέχισε την πολύ καλή του εμφάνιση και τη 2η ημέρα. Διεκδικώντας μέχρι το τέλος του αγώνα την νίκη της κατηγορίας, βρέθηκε στη 2η θέση αυτής για μόλις 2 δεύτερα πίσω από τον Α.Ζώρα και στην 4η της Γενικής Κατάταξης.
Βάφτηκε στα μπλε» η κατηγορία της Ε1!!!!
Στις πιο πίσω θέσεις τώρα, την έκπληξη έκανε ο Γιάννης Σεβαστόπουλος (#182), ο οποίος σημειώνοντας και τις δύο ημέρες χρόνους που άγγιξαν μέχρι και τη δεκάδα της Γενικής Κατάταξης, πραγματοποίησε τον καλύτερο αγώνα της αγωνιστικής του πορείας!!Μια ποινή τον έφερε στην 7η θέση της κατηγορίας την 1η ημέρα ένω τη 2η ημέρα τερμάτισε στην 5η θέση της Ε1 και στην 13η της Enduro GP. Ο νεοφερμένος στην ομάδα Πέτρος Μπίλλης (#141) έδειξε να είναι έτοιμος πάνω στην καινούρια Yamaha WR250F μοτοσυκλέτα του και σημειώνοντας πολύ καλούς χρόνους στην δεκαπεντάδα της Γενικής, ανέβηκε και τις δύο ημέρες στο βάθρο της κατηγορίας Ε1, κατακτώντας την 5η και την 6η θέση αντίστοιχα.
Γιώργος Χουβαρδάς-Ε1
Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε και ο Γιώργος Χουβαρδάς (#169).Διαθέτοντας μια μοτοσυκλέτα προηγούμενης γενιάς, ο Σαμιώτης αναβάτης είχε άκρως αναταγωνιστικούς χρόνους που τον έφερναν στην εξάδα της κατηγορίας. Η απειρία του στους αγώνες εντούρο φάνηκε αφού χρεώθηκε από δικό του λάθος ποινή πρωπορίας και στη συνέχεια αργοπορίας , γεγονός που τον έφερε στην 8η θέση της κατηγορίας.Οι πτώσεις που είχε τη 2η ημέρα τον οδήγησαν στο τρύπημα των ψυγείων του με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει στην απλή διαδρομή.
Για τον Γιώργο Κοινωνά (#23) ήταν ένας “αναγνωριστικός” αγώνας για να δει σε τι επίπεδα βρίσκεται με την καινούρια Yamaha WR450F μοτοσυκλέτα του.Οδηγώντας με απόλυτο έλεγχο σ’έναν ιδιαίτερα απαιτητικό αγώνα κατέκτησε και τις δύο ημέρες την 3η θέση στην κατηγορία Ε2, ενώ όντας πιο εξοικειωμένος την 2η ημέρα με τη μοτοσυκλέτα του σημείωσε πολύ καλούς χρόνους στην Γενική Κατάταξη ανεβαίνοντας στην 8η θέση αυτής.
Γιώργος Πισιμάνης-Ε2
Σε μια νέα κατηγορία για εκείνον, αυτή της Ε2, ο Γιώργος Πισιμάνης (#258) ξεκίνησε μουδιασμένα τον αγώνα. Παρόλο που οι χρόνοι του τον έφερναν στην εξάδα της κατηγορίας, ο ψηλός αναβάτης φάνηκε πως ήταν ψυχολογικά απροετοίμαστος, τερματίζοντας εν τέλει στην 7η και 8η θέση την 1η και τη 2η ημέρα αντίστοιχα.
Ένα ξαφνικό προσωπικό πρόβλημα γνωστοποιήθηκε στο Φοίβο Κολιοπάνο (#335) λίγο μετά τον Τεχνικό Έλεγχο της Παρασκευής, ουσιαστικά τον έθεσε εκτός αγώνα. Μη μπορώντας να συγκεντρωθεί την 1η ημέρα στον αγώνα αποφασίστηκε από κοινού από τον ίδιο και την ομάδα πως το καλύτερο ήταν να εγκαταλείψει, ώστε ν’αποφευχθεί τυχόν τραυματισμός. Η 2η ημέρα βρήκε τον Αρτινό αναβάτη στην 7η θέση της κατηγορίας Ε3, γνωρίζοντας όμως ότι οι χρόνοι του είναι μέσα στη βαθμολογημένη εξάδα.
Σ’αυτό το σημείο θα θέλαμε να συγχαρούμε όλους τους αναβάτες για την εκπληκτική τους εμφάνιση στον 1ο διήμερο αγώνα της σεζόν και να ευχαριστήσουμε θερμά τους χορηγούς που στηρίζουν την προσπάθειά της ομάδας πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα,οι οποίοι είναι οι εξής: η Eni με τα λιπαντικά της,η Makan Touratech Hellas και το Hellas Rally Raid, το κατάστημα Drakos Engineering και το κατάστημα Enduro-Mx.gr .Τέλος ευχαριστούμε για την πολύτιμη βοήθεια τους Δημήτρη Χελιώτη, Στάθη Μπαλγκά και Δημήτρη Αμανατίδη. Το Πρωτάθλημα ξεκίνησε δυναμικά και ανυπομονούμε για τη συνέχειά του..Ανανεώνουμε λοιπόν το ραντεβού μας ,σ’ένα μήνα στον Ωρωπό για το δεύτερο γύρο του Πρωταθλήματος!
Advertisements