Πρόσφατα

Παρουσίαση μοτοσυκλετών Beta 2019

Το μεγάλο νέο για την ιταλική εταιρεία το 2019 είναι η προσθήκη ακόμα ενός κυβισμού στην enduro γκάμα της το οποίο δεν είναι άλλο από το 200cc δίχρονο που ήρθε να προστεθεί ανάμεσα στα προϋπάρχοντα 125/250/300cc. Φυσικά τα τετράχρονα 350/390/430/480 συνεχίζουν ακάθεκτα την πορεία τους στις γραμμές παραγωγής της Beta ενώ για την νέα χρονιά έχουν δεχτεί αναβαθμίσεις σε πλαίσιο και κινητήρα.

Αλλαγές 2019 στο πλαίσιο:

  • Νέο πιρούνι ZF 48mm ελαφρύτερο κατά 100g με νέο σύστημα ρυθμίσεων στο πάνω μέρος σε συμπίεση, επαναφορά και απόσβεση ελατηρίου. Οι ρυθμίσεις μπορούν να γίνουν χωρίς την χρήση εργαλείων και χωρίς ο αναβάτης να κατέβει από την μοτοσυκλέτα. Επίσης στο πιρούνι έχουν βελτιωθεί οι ρυθμίσεις για να μην τερματίζει εύκολα την διαδρομή του προσφέροντας μεγαλύτερη σταθερότητα, ενώ η ανοδίωση των καλαμιών έχει αναβαθμιστεί για μεγαλύτερη αντοχή και λιγότερες τριβές
  • Νέες τιμονόπλακες πιο σκληρές και πιο ελεφρυές
  • Νέα προστατευτικά καλαμιών για καλύτερη προστασία
  • Νέο αμορτισέρ της ZF με νέα σχεδίαση και πιο συμπαγή πιστόνι των 46mm ενώ είναι ελαφρύτερο κατά 300g. Το νέο πιστόνι είναι σχεδιασμένο για ομαλότερη λειτουργία καθώς η θερμοκρασία του λαδιού μεταβάλετε κατά την οδήγηση, προσφέροντας καλύτερη αίσθηση, μεγαλύτερη ευαισθησία και πρόσφυση του πίσω τροχού. Η πάνω βάση και το δοχείο αζώτου έχουν επανασχεδιαστεί και είναι πλέον μικρότερα σε διαστάσεις ενώ στο χαμηλό βάρος συμβάλει και το νέο ελαφρύτερο ελατήριο.
  • Νέα γραφικά και χρώματα

Αλλαγές 2019 στους δίχρονους κινητήρες:

  • Νέος κινητήρας 200cc βασισμένος στον αντίστοιχο των 125cc
  • Νέα μονάδα ελέγχου ECU, εγγυάται την πιο δυνατή ανάφλεξη στις υψηλές στροφές του κινητήρα, βελτιώνοντας την καύση και την απόδοση του κινητήρα
  • Νέος ενεργοποιητής συμπλέκτη μεγαλύτερης διαμέτρου, προσφέρει μαλακότερη αίσθηση και καλύτερη απόκριση
  • Νέα βαλβίδα εξάτμισης BPV (μόνο στο 300cc) προσφέρει γραμμικότερη απόδοση της δύναμης του κινητήρα δημιουργώντας μια μοτοσυκλέτα δυνατή που μπορεί να ελεγχθεί σε ακραίες καταστάσεις. Η Beta προσφέρει δύο ελατήρια για το BVP ένα κόκκινο (στάνταρντ) που προσφέρει καλύτερη απόδοση στις χαμηλές στροφές και ένα μάυρο που αποδίδει καλύτερα στις μεσαίες και ψηλές στροφές του κινητήρα
  • Νέο σκληρότερο καπάκι καμπάνας συμπλέκτη (για το 125cc μόνο) που βελτιώνει την λειτουργία και προσφέρει ακριβέστερη ένωση και ελευθέρωση των δίσκων.
  • Νέο μπροστινό κομμάτι εξάτμισης (για 250cc και 300cc μόνο) βελτιώνει την λειτουργία σε ολόκληρο το φάσμα των στροφών

Αλλαγές 2019 στους τετράχρονους κινητήρες:

  • Νέα γκαζιέρα σχεδιασμένη από την Domino ειδικά για την Beta, με διαφορετικό εσωτερικό που βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού με λιγότερες κινήσεις, βελτιώνοντας την αίσθηση και την πρόσφυση στο άνοιγμα του γκαζιού
  • Νέες χαρτογραφήσεις της ηλεκτρονικής σε όλους τους κυβισμούς
  • Νέος ενεργοποιητής συμπλέκτη μεγαλύτερης διαμέτρου, προσφέρει μαλακότερη αίσθηση και καλύτερη απόκριση

 

Advertisements