Πρόσφατα

Παρουσίαση enduro μοτοσυκλετών ΚΤΜ 2020

Με επτά διαφορετικά μοντέλα κατεβαίνει το 2020 η ΚΤΜ στο enduro περιλαμβάνοντας τα τετράχρονα 250/350/450/500 EXC-F και τα δίχρονα 250/300 EXC TPi με το ολοκαίνουργιο 150 EXC TPi. Όλα τα μοντέλα έχουν δεχτεί σημαντικές αλλαγές ενώ την νέα χρονιά εκτός από την ειδική έκδοση Six Days στα χρώματα του φετινού αγώνα στην Πορτογαλία υπάρχει και η νέα έκδοση στα χρώματα του Erzbergrodeo.

Six Days Edition 2020

Αλλαγές ΚΤΜ ΕXC μοντέλων 2020

  • Νέος κινητήρας στο 150 ΕΧC τεχνολογίας TPi προδιαγραφών Euro 4, και νέο προσαρμοσμένο πλαίσιο για να υποστηρίξει την νέα αλλαγή
  • Νέο πλαίσιο για περισσότερη στρεπτική ακαμψία
  • Νέος σένσορας αέρα στους δίχρονους κινητήρες που επιτρέπει στην ECU να προσαρμόζετε καλύτερα στις παραμέτρους της ατμοσφαιρικής πίεσης
  • Οι κινητήρες των  250/300 EXC 2T είναι γυρισμένοι εμπρός κατά μία μοίρα για καλύτερη αίσθηση του μπροστινού
  • Οι μεγάλοι τετράχρονοι κινητήρες είναι αναβαθμισμένοι για μεγαλύτερη δύναμη, αποτελεσματικότητα και είναι τοποθετημένοι κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας.
  • Νέο μεσαίας βαλβίδας πιστόνι στο WP XPLOR πιρούνι για καλύτερη απόσβεση, με νέες τάπες και ρυθμιστές
  • Νέα πλαστικά και γραφικά
  • Νέο υποπλαίσιο μεγαλύτερο κατά 40mm για μεγαλύτερη αντοχή του πίσω φτερού και με νέες σωληνώσεις που επιτρέπουν την μείωση του βάρους κατά 900g
  • Νέα καλωδίωση και τοποθέτηση των ηλεκτρονικών για καλύτερη πρόσβαση και λειτουργία
  • Νέα σχεδίαση σέλας μεγαλύτερη και με περισσότερο αφρώδες υλικό, για περισσότερη άνεση και αντοχή στο enduro
  • Νέο φιλτροκούτι
  • Νέο ρεζερβουάρ
  • Νέο ρεζερβουάρ λαδιού στο TPi με περισσότερο εύκαμπτες βάσεις για μεγαλύτερη αντοχή
  • Αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης με ψυγεία τοποθετημένα 12mm χαμηλότερα
  • Οι τετράχρονοι κινητήρες δεν διαθέτουν αναμονή για μανιβέλα
  • Το εμπρός μέρος των δίχρονων εξατμίσεων έχουν επανασχεδιαστεί για μεγαλύτερη αντοχή και μειωμένο θόρυβο
  • Το εμπρός μέρος των τετράχρονων εξατμίσεων είναι πλέον πιο λεπτής σχεδίασης λ΄’ογω περισσότερου χώρου μετά την αφαίρεση της μανιβέλας από τους κινητήρες
  • Τα βεντιλατέρ είναι στον στάνταρντ εξοπλισμό στα μοντέλα 450 και 500 EXC-F
  • Νέες ειδικές εκδόσεις στα χρώματα του Six Days 2019 της Πορτογαλίας και για πρώτη φορά επετειακή έκδοση Erzbergrodeo στο 300 ΕΧC TPi

Όλοι οι κύλινδροι των δίχρονων κινητήρων είναι αναβαθμισμένοι στις θυρίδες εξαγωγής για καλύτερο χρονισμό, ενώ παράλληλα ο επανασχεδιασμένος έλεγχος της βαλβίδας εξαγωγής και ο ρυθμιστής, προσφέρουν ακόμα ακριβέστερη ρύθμιση και αποτελεσματικότητα. Επανασχεδιασμένο είναι και το σύστημα του ρελαντί με την βίδα bypass να επιτρέπει περισσότερη ροή αέρα όταν ο κινητήρας είναι κρύος. Επίσης οι χαρτογραφήσεις είναι νέες που σε συνδυασμό με τον νέο αισθητήρα αέρα, προσφέρουν αποτελεσματικότερη λειτουργία.

Νέος κινητήρας 150 EXC TPi

Στους τετράχρονους κινητήρες ο κύλινδρος και το πιστόνι είναι καινούργια για τα 250 EXC-F και 350 EXC-F, με νέα motocross συμπίεση και νέες φλάντζες. Στο 350 EXC-F η κεφαλή έχει επανασχεδαστεί και είναι πιο ελαφριά κατά 200g με νέες θυρίδες προσφέροντας καλύτερη enduro ροπή στον κινητήρα. Επίσης στο 350 EXC-F το σύστημα ψύξης είναι επανασχεδιασμένο με νέα κολάρα ενώ σε όλους του κινητήρες η τροφοδοσία λαδιού είναι ενισχυμένη όπως και η ένωση της εξάτμισης στην κεφαλή για καλύτερη εφαρμογή. Στα μεγάλα 450 και 500 ΕΧC-F η κεφαλή είναι χαμηλότερη κατά 15mm και ελαφρύτερη κατά 500g συμβάλλοντας θετικά στο συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας και την συμπεριφορά. Το bridge box πιστόνι είναι επίσης καινούργιο, νέας συμπίεσης περιλαμβάνοντας και νέο μπουζί στον θάλαμο καύσης. Οι αλλαγές των νέων μεγάλων κινητήρων προσφέρουν υψηλή απόδοση ειδικά στις μεγάλες περιστροφές και χαμηλότερους κραδασμούς.

Το νέο πλαίσιο έχει πλέον νέες βάσεις αλουμινίου στην ένωση με την κεφαλή του κινητήρα για καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές, μειώνοντας παράλληλα τους κραδασμούς.

Τα εμπρός τμήματα των δίχρονων εξατμίσεων στα μοντέλα 250 και 350 EXC είναι ολοκαίνουργια, εσωτερικά και εξωτερικά. Είναι πλέον οβάλ για να μην βρίσκουν εύκολα στις ανωμαλίες του εδάφους και έχουν εξογκώματα επεξεργασίας 3D για μεγαλύτερη αντοχή στα χτυπήματα. Το νέο εσωτερικό του μπροστινού με την νέα σχεδίαση του τελικού της εξάτμισης συμβάλει στην μείωση του θορύβου αλλά και στην μείωση του βάρους κατά 200g.

To νέο φιλτροκούτι προσφέρει καλύτερη ροή αέρα και περισσότερη προστασία από την σκόνη και τα χώματα ενώ στα δίχρονα πλέον διαθέτουν και σένσορα αέρα.

Η νέα σχεδίαση των ρεζερβουάρ δέχεται λίγο περισσότερο καύσιμο, βοηθάει στην εργονομία της μοτοσυκλέτες ενώ περιλαμβάνει την τρόμπα βενζίνης και τον αισθητήρα στάθμης.

Στα μοντέλα Six Days και Erzbergrodeo οι ρυθμιστές τριών θέσεων απόσβεσης ελατηρίου του πιρουνιού WP XPLOR 48 είναι στον στάνταρντ εξοπλισμό και προαιρετικός στα υπόλοιπα μοντέλα.

Το πίσω αμορτισέρ έχει δεχτεί αλλαγές για να υποστηρίξει τις αλλαγές στο νέο πλαίσιο.

TEXNIKA ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΤΜ 150 ΕΧC 2020

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΤΜ 250 ΕΧC 2020

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΤΜ 300 ΕΧC 2020

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΤΜ 250 ΕΧC-F 2020

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΤΜ 350 ΕΧC-F 2020

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΤΜ 450 ΕΧC-F 2020

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΤΜ 500 ΕΧC-F 2020

KTM 150 ΕΧC TPi 2020