Πρόσφατα

Παρουσίαση enduro μοτοσυκλετών Beta RR 2020

H ιταλική Beta παρουσίασε την enduro γκάμα της για το 2020 έχοντας κάνει πολλές αλλαγές για την νέα χρονιά, εστιάζοντας στο χαμηλότερο βάρος, την αξιοπιστία, την άνεση και απόδοση των νέων της μοντέλων.

Αλλαγές στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις Beta RR Enduro 2020

  • Νέο πλαίσιο με επανασχεδιασμένη γεωμετρία και ακαμψία προσφέροντας περισσότερη ευελιξία και σταθερότητα
  • Μειωμένο βάρος και ενισχυμένη αξιοπιστία χρησιμοποιώντας ειδικά επεξεργασμένα εξαρτήματα. Μειωμένοι κραδασμοί και βελτιωμένη άνεση προσφέρουν οι νέες βίδες της κεφαλής
  • Το νέο πλαίσιο είναι στενότερο στην βάση του για καλύτερη συμπεριφορά στα δύσκολα περάσματα off road
  • Τα κολάρα των ψυγείων έχουν τοποθετηθεί μέσα στο πλαίσιο που σε συνδυασμό με τα νέα αποδοτικότερα ψυγεία, διαχειρίζονται καλύτερα την θερμοκρασία του κινητήρα προσφέροντας καλύτερη διάχυση της θερμότητας επιτρέποντας στον κινητήρα να λειτουργεί σε χαμηλότερες θερμοκρασίες ακόμα και στις πιο δύσκολες καταστάσεις
  • Νέο βελτιωμένο ψαλίδι, μακρύτερο για τα τετράχρονα και το δίχρονο 200cc, για καλύτερη σταθερότητα και πρόσφυση
  • Νέα επανασχεδιασμένη ουρά από την αρχή, μειώνει την πιθανότητα σπασίματος κατά την off road οδήγηση
  • Όλα τα εξαρτήματα του φιλτροκουτιού τα ηλεκτρικά και το δοχείο λαδιού για τα δίχρονα πλέον έχουν τοποθετηθεί εσωτερικά
  • Νέα μπότα φιλτροκουτιού
  • Νέα βάση για το φίλτρο αέρα προσφέρει ευκολότερη και πιο γρήγορη αλλαγή και τοποθέτηση
  • Νέα ανάρτηση με βελτιωμένη σχεδίαση στο εσωτερικό cardrdge χαμλόνοντας το κέντρο βάρους για πιο μαλακή συμπεριφορά ειδικά στα σαμάρια με γωνίες(«πεζοδρόμιο»)
  • Νέες εσωτερικές ρυθμίσεις βαλβίδων στις αναρτήσεις εμπρός-πίσω εναρμονισμένες με το καινούργιο πλαίσιο
  • Νέο πίσω αμορτισέρ με νέο σύστημα » top-out system» που πλέον είναι ελατήριο, για καλύτερη πρόσφυση κατά το φρενάρισμα
  • Νέο shock bumper(λάστιχο τερματίσματος πίσω αμορτισέρ) για πιο προοδευτική συμπίεση. Επίσης εγγυάται την προστασία του κυλίνδρου του αμορτισέρ, βελτιώνοντας την αντίσταση στο τερμάτισμα

Αλλαγές στα περιφερειακά των Beta RR Enduro 2020

  • Νέο μεγαλύτερο 9.1 λίτρων ρεζερβουάρ για τα τετράχρονα και 9.4 λίτρων για τα δίχρονα
  • Τα νέα ρεζερβουάρ βελτιώνουν την αυτονομία αλλά επίσης συμβάλλουν στην εργονομία και την θέση οδήγησης
  • Νέα μεγαλύτερα τιμόνια για καλύτερο έλεγχο
  • Νέες εξατμίσεις εναρμονισμένες με το καινούργια ουρά
  • Νέο στάντ με μεγαλύτερο πόδι
  • Νέα μαρσπιέ σχεδιασμένα να μη συγκρατούν το χώμα και την λάσπη, προσφέροντας καλύτερο κράτημα στο πόδι του αναβάτη
  • Νέος μακρύτερος οδηγός αλυσίδας εναρμονισμένος με το νέο ψαλίδι
  • Νέο πεντάλ πίσω φρένου με μεγαλύτερο πάτημα και ρουλεμάν
  • Κοντύτερο γρανάζωμα στα 430/480cc σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα

Αλλαγές στα πλαστικά των Beta RR Enduro 2020 

  • Νέο εμπρός φτερό με εναλλασσόμενο σχεδιασμό πάχους, αυξάνει την ακαμψία και μειώνει το βάρος
  • Νέα ουρά και εξαρτήματα από techno-polymer.
  • Νέα προστατευτικά τιμονιού
  • Επανασχεδιασμένη σέλα για περισσότερη άνεση
  • Νέα βάση πινακίδας με νέες βάσεις
  • Νέο προστατευτικό τελικού εξάτμισης στο 125cc
  • Νέα ψηφιακά όργανα και πάνελ
  • Νέα επανασχεδιασμένη ποδιά κινητήρα
  • Νέο πίσω φανάρι
  • Νέα προστατευτικά πλαισίου

Αλλαγές στα τετράχρονα Beta RR Enduro 2020 (350/390/430/480cc)

  • Συνολικός επανασχεδιασμός για μείωση βάρους και όγκου σε όλα τα κινούμενα μέρη, με τον συμπλέκτη να τοποθετείται πιο ψηλά και τον στρόφαλο πιο πίσω
  • Το κέντρο βάρους τοποθετήθηκε πιο κοντά στην έδρα του ψαλιδιού για καλύτερη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας ενώ η συνολική μειώση βάρους έφτασε το 1 κιλό
  • Νέο επανασχεδιασμένο καπάκι συμπλέκτη από μαγνήσιο επιτρέπει την καλύτερη ροή λαδιού
  • Νέο καπάκι βολάν από μαγνήσιο εναρμονισμένο με τις αλλαγές στην υπόλοιπη μοτοσυκλέτα, μοντέρνας σχεδίασης
  • Νέα τρόμπα νερού που βελτιώνει την ροή για πιο αποτελεσματική ψύξη ενώ επιτρέπει την χρησιμοποίηση απλούστερων κολάρων κρατώντας την θερμοκρασία χαμηλά, βελτιώνοντας την απόδοση του κινητήρα
  • Νέα επανασχεδιασμένα κύλινδρος και κεφαλή εναρμονισμένα με το νέο σύστημα ψύξης του κινητήρα
  • Ενασχεδιασμένη ροή λαδιού, που συνεργάζεται με το νέο σύστημα ψύξης για χαμηλότερες θερμοκρασίες στον κινητήρα
  • Νέος συμπλέκτης με νέους δίσκους από νέα υλικά, προσφέρουν ομαλότερη λειτουργιά και αποτελεσματικότερες αλλαγές ταχυτήτων
  • Νέο γρανάζωμα, κοντύτερο και ελαφρύτερο
  • Νέος μηχανισμός αλλαγής ταχυτήτων, ελαφρύτερος βελτιώνοντας τις αλλαγές
  • Νέος επανασχεδιασμένος λεβιές ταχυτήτων εναρμονισμένος με τις αλλαγές σε πλαίσιο και κινητήρα
  • Προσθήκη σένσορα νεκράς
  • Αναβαθμισμένες χαρτογραφήσεις στην EFI ηλεκτρονική

Αλλαγές στα δίχρονα Beta RR Enduro 2020 (250/300cc)

  • Νέος αντικραδασμικός άξονας, μειώνει τους κραδασμούς αυξάνοντας την αδράνεια ενώ βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα σε όλοκληρο το φάσμα των στροφών
  • Νέος επανασχεδιασμένος κύλινδρος μόνο στο 250cc για καλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές του κινητήρα

Αλλαγές στο δίχρονο 125cc Beta RR Enduro 2020

  • Νέος κύλινδρος και αναβαθμισμένη εξάτμιση με μεγαλύτερη θυρίδα και διάμετρο, για περισσότερη δύναμη στις υψηλές στροφές
  • Νέα φλάντζα εξάτμισης.
  • Νέο σύστημα εξαγωγής power valve και νέοι ενισχυτές
  • Νέο καπάκι συμπλέκτη
  • Νέος οδηγός βαλβίδας εξάτμισης, που ανοίγει σε διαφορετική κλίμακα βελτιώνοντας την ροπή χαμηλά και την δύναμη στις υψηλές στροφές του κινητήρα
  • Νέο εμπρός τμήμα εξάτμισης